dagens tips

Börja inte träna betydligt mer styrketräning än vad du gjort förut, efter att du fått en klänning uppsydd som du ska ha under en väldigt speciell dag.

Har du otur förändras kroppen mer än vad du först planerat, vilket resulterar i att klänningen sitter för löst eller, som i mitt fall (haha), för tajt. Jag har byggt muskler och en hel del fett har förmodligen också fastnat på min kropp. Jag är starkare nu än vad jag någonsin har varit. Det är positivt. Men jag kommer nog inte ha på mig min fina klänning på lördag. Det är negativt. Tack och lov att jag provade den igår, annars hade jag väl setat på tebjudningen och kippat efter luft (på grund utav "sprickrisken" vid djupa andetag).

En "back-up-klänning" är nu inhandlad. Den är inte lika finI, men den är stretchig i midjan. WOHO!

Vill du kommentera?
Postat av: Robert

Du är säkert jättefin i vilken klänning du än har på dig. Och förresten. Passa på att njuta av dagen på lördag!!

2009-06-04 @ 16:17:46
URL: http://roppert.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0