Är det sommar?

Jag finner en viss tjusning i att vakna så pass sent att frukosten blir som lunch. Yoghurt, müsli, nötter, russin. Tadaa och jag är som en ny människa.

Det är lördag och jag har vant mig vid det tråkiga vädret nu. Ingen sol så långt ögat kan nå så att säga. Mina tjejer har förmodligen betydligt bättre väder när de just nu gör Magaluf osäkert. De har lovat att sola och fest åt mig, lucky me.

Ikväll ska jag mysa med min kära brorsdotter.

Och snart befinner jag mig där denna bild är tagen. Sol, klarblått vatten, lugn och ro


Awesome

Vill du kommentera?
Postat av: Moa

vart är de nånstans?

Paula snacka om att ni var lite på G med att åka till Grekland?? naxos i aug kanske? ;) Då åker jag och maria!!

2009-06-15 @ 15:42:31
URL: http://moahals.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0