min älskade

I lördags, för exakt tre år sedan, var det du som var utomlands. Du var så otroligt lycklig för att du skulle få komma iväg. Jag var lycklig för din skull. Lycklig och avundsjuk. Ditt leende efter din mammas telefonsamtal den där eftermiddagen har etsat sig fast. "Vi ska utomlands i sommar". Du fick äntligen förverkliga en dröm. Sol, bad, drinkar och familjekärlek.
I lördags, för exakt tre år sedan, så tappade jag taget om dig. Min älskade.
Tiden går fort, utan tvekan. En del minnen bleknar, andra kommer aldrig någonsin att suddas ut. Ditt leende den där eftermiddagen är ett av alla minnen. Likaså telefonsamtalet jag fick den där soliga morgonen, för exakt tre år sedan i lördags. Jag kan minnas hur mina salta tårar smakade just då, jag kan minnas hur jag inte förstod. Jag kan minnas hur jag famlade i mörkret. Jag har än idag inte förstått.

Min älskade, du finns föralltid i mitt hjärta.


Vill du kommentera?
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Härlig blogg :) Följa varandra via bloglovin?

2009-07-19 @ 12:52:26
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Robert S

Inget man glömmer direkt..

2009-07-21 @ 09:59:43
URL: http://saarela.wordpress.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0