att något kan vända så snabbt

Fyra dagars jobb i Strängnäs tar på krafterna, minst sagt.
En eftermiddag hemma i kära Eskilstuna och jag mår skit.

Därför ska jag nu ta en promenad, sitta ensam i bilen och sjunga högt, träffa en person som får mig att skratta, sen åka hem, packa lite och sova
. Jag hatar när mitt förflutna tar överhanden, hatar att jag inte får må bra en allt för lång tid innan mardrömmen gör sig påmind.

Imorgon sätter jag mig på flyget till, förhoppningsvis, varmare breddgrader. Skönt ska det bli, välbehövligt till tusen.

Vill du kommentera?
Postat av: Caroline

förstår precis vad du menar :/ det är sjukt att det som varit inte bara kan få vara passerat..

2009-07-25 @ 18:17:16
URL: http://tortuga.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0