27 juli

Min helg kunde inte ha slutat på bättre sätt. Béarnaisedip helt enkelt.

Jag startade denna måndag på gymet, härligt. Efter det har jag filat lite på mitt CV, målat naglarna, löst sudoku (haha!) och degat framför dumburken. Snart beger jag mig till stränkan för några timmar på jobbet. Jag har en killervecka att se fram emot. Måndag-onsdag och fredag-måndag. Jag lär vara lagom sliten efteråt, men pengar är aldrig fel.



Vill du kommentera?
Postat av: Anneli "blivande tvåbarnsmamma"

Tack för din kommentar! Ja, vore ju mysigt att ses nått innan bebis kommer, du kanske tycker det blir för mycket att ses t.ex torsdag om du har massa jobb? Puss

2009-07-27 @ 16:10:18
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0