Vecka 5

En god smoothie fick starta min första morgon denna vecka. En bra början helt enkelt, på en vecka som tyvärr kommer bli stressig.

Innan jag får söndag ska jag:

  • hålla ett demonstrativt tal (svenska C)
  • lämna ut mitt CV
  • plugga matte
  • träna
  • fika med Anneli
  • plugga psykologi
  • ha kör
  • skriva klart min reflektion om Rwandakonflikten och lämna in den
  • (hålla ett tal om kroppsideal (engelska C)
  • värda
  • ha psykologiprov
  • åka på SKU-möte i strängnäs
  • arbeta på bröllopsmässan
En hel del som sagt. Majoriteten av sakerna gör jag endast för att jag måste och ser inte fram emot dem det minsta. Men jag håller ut, såklart! Fatta, bara drygt 4 månader kvar till studenten!

Nej, nu ska jag läsa igenom mitt demonstrativa tal och skriva på min förbaskade reflektion om folkmordet i Rwanda.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0