Välbehövligt lov

Om 5 dagar börjar skolan igen. Jullovet har gått riktigt långsamt. Men det har varit välbehövligt, det har gjort mig gott. Jag har hunnit med att umgås med vänner och familj, haft en trevlig julafton, ätit god mat, kickat ångesten hur många gånger som helst, festat och tagit det riktigt lugnt.
En termin återstår, ett ynka halvår sen tar jag studenten. Det är läskigt hur fort tiden går, man hinner knappt andas. Jag ska göra mitt bästa av min sista gymnasietid, jag ska plugga flitigt (pluggis hey ho!) och ändå försöka spendera massor av tid med mina nära och kära. Ett körkort ska väl försöka tas också.

Nu är det uppvärmning och laddning inför den 6 juni som gäller. För snart är vi där!!!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0