Välbehövlig sömn

Nu är helgens förlorade timmar av sömn fixade. Skönt!
Ännu en vecka har börjat. Jag tror inte ens jag behöver nämna att livet går väldigt fort.

Idag står detta på schemat:
- promenad med hunden
- skola
- plugg
- kör

Syster, jag saknar dig.

Vill du kommentera?
Postat av: FILIPPA

sv: vad är det för fel på dina då? jag ser inget iaf ( : , jag tränar ju mina ben väldigt mycket !

2009-01-19 @ 10:48:48
URL: http://filippalund.se
Postat av: syster

Alskade du, nu ar jag hemma igen. Resan gick bra men som vanligt ar det ju lite langtrakigt att flyga i 24 timmar. Hoppas att allt ar bra med dig!Jag hor av mig nar vi kommit i ordning sa vi kan bestamma en snackdag!Saknar och alskar dig!pok

2009-01-20 @ 11:07:29

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0