Staden Strängnäs

Strängnäs är lovely. Imorse blev det  en mysig promenad, för mig själv. Jag beundrade pampiga villor, utsikten över det  snötäckta  vattnet och snöt mig vareviga sekund. Min morgon var välbehövlig, minst sagt. Min förkylning är dock inte det minsta välbehövlig. Hate it.

Nu har vi skrivit verksamhetsplaner i en evighet, nästan. 15.40 går mitt tåg hem, skönt. Ikväll blir det plugg och kanske ett skönt avslut på min lördag genom "i taket lyser stjärnorna" tillsammans med mina girls.

Nervositeten börjar infinna sig. Imorgon kommer bli en annorlunda, men förhoppningsvis rolig dag. Mina naglar är fina, jag ska bli fin i håret och jag ska bära fina undisar. Och för guds skull, kolla på undisarna. Kolla inte på mig!

Huges!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0