Last day


Allt jag behöver för en lyckad morgon.

Sista dagen på jullovet, imorgon börjar allvaret igen. Plugg, struktur (thanks!), tidiga mornar. Trots detta tackar en stor del av mig och tar emot skoldagarna med ett fånigt leende. Ledighet är skönt, men det är så mycket bättre att ha något att göra. Och ja, jag kommer klaga när plugget står mig upp över öronen, men det är ett senare problem. Igår var det exakt 5 månader till studenten. Herrejäklar! Det är nära nu.

Planerna för min allra sista jullovsdag (i gymnasiet):
- Promenad till stallet
- Kika lite hoppning
- Luncha med Amelie
- Städa mitt rum
- Köpa en färdiggrillad kyckling (jag fick världens cravings igår, som fortfarande håller i sig. Ge mig!)
- Avnjuta middag hos A, framför Mamma Mia
- Se säsongsstarten av Top model

Jag hittade föresten en bild från modevisningen på Centro;

Sminket var ganska... mycket.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0