Jag hjärta sms

Dagen efter kan man underhålla sig genom att läsa igenom sms man skickat, kvällen innan.

"Jag är för full"
"Alkohol är inte bra alltså"
"Är för full"
"Nej. Alex jag är för full"
"Är så jävla full"
"Tur att jag fortfarande är lite alkoholhalt, det är ju svinkallt ute!"
"Vilken torrboll jag är som somnar på förfesten"
"Vafan. Jag sparade iaf pengar på att hoppa krogen."


Man kan vara tämligen fåordig med "lovely" aussie i kroppen.
Igår visade det sig att jag nästan kan gå ner i spagat.

Idag har jag huvudvärk.
Idag ska jag umgås med mina älskade.
Idag ska jag äta kesoplättar.
Idag ska jag plugga matte.
Idag ska jag passa älsklingsA.

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

haha, när jag fick ditt sms fattade jag ingenting :D

2009-01-17 @ 10:07:37
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0