Jag hatar det här

Nu börjar jag bli trött på den här skiten.
Efter att jag vaknat svettigt, med en irriterad hals och en känsla av utmattning så fick jag lov att starta datorn. Endast för att avboka den spinpass jag planerat att gå på om drygt 5 timmar.
Vad har jag nu gjort för fel?
Haft för lite kläder på mig? NEJ
Ätit för dåligt? NEJ

Jag hatar min kropp. Hatar att jag aldrig kan få vara frisk. Just nu är nog sämsta tillfälle att bli sjuk på. Jag behöver all energi jag kan få till att plugga, åka på möte fredag-lördag samt jobba söndag.

Jag hatar det här.

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

Jag känner med dig, jag är precis likadan. Det känns som om mitt immunförsvar inte existerar alls.

2009-01-28 @ 11:48:36
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0