Icecold

Herreminskapare! -19 grader visar termometern ute på balkongen. Kallt är bara förnamnet om man ska beskriva hur det var att gå till och hem från stallet i eftermiddag. Smartass Amelie hade inte satt på sig långkalsonger, vilket resulterade i lår som ett par isbitar. Men hellre sånt här väder, iskallt och strålande solsken, än något snöregnblask. Vintern har kommit till stan, så jag tänker vara glad så länge den stannar. Snart är det sommar, var så säkra.

Ikväll ska jag mysa för mig själv, framför Victoria secret show-reprisen och en massa frukt!

Vill du kommentera?
Postat av: mickis

hahah gjorde du ? :D vad bra att nån fattar min humor.. funderade på att radera alla inlägg ett tag efter jag hade läst de. haha.

2009-01-04 @ 19:50:51
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa har i thailand ar det ju ungefar 30 grader

2009-01-05 @ 11:29:15
URL: http://haardrain.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0