en vänskaplig gest

Jag gör allt annat än och pluggar. Såhär på kvällskvisten är det inte vad jag suktar efter direkt. Oh no.
För att vara lite vänlig mot min kära vän Tessa så mixade jag ihop en bananjordgubbsyoghurt-smoothie åt henne, hällde den i en puckoflaska, traskade hem till henne och ställde den utanför hennes dörr. Hade hon inte varit sjuk så hade hon fått världens kram också, men basilusker - nejtack!

Så en liten promenad fick jag i alla fall.
Jag har ätit, läst bloggar, kollat tv... Men jag har inte pluggat. Och läst igenom mitt tal till imorgon har jag inte heller gjort.
Min eftermiddag blev inte som jag planerat helt enkelt. Psykologiprovet lär gå rakt åt skogen på fredag, men thats life.


Får det lov att vara en smoothie a la Amelie?

Vill du kommentera?
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 18:27:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Det här är bland det snällaste någon har gjort för mig! Det var guld värt! <3

2009-01-28 @ 19:27:30
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0