look beyond the imperfections

Jag drömmer mardrömmar, där du är inblandad.
Frågor virvlar i mitt huvud. Vad har hänt? Hur mår du? Varför har det blivit såhär?
Jag får känslan av att jag aldrig mer ska få se dig, aldrig mer få höra din röst.
Orolig för att jag aldrig någonsin ska få krama dig igen.

Jag fann detta. Och jag förstår dig helt och hållet.
"being happy does'nt mean that everything is perfect,
it means that you've decided to look beyond the imperfections"


Jag vill att du ska vara lycklig. Men jag vill vara en del av ditt liv. Jag vet inte om jag står ut med att stå bredvid, omedveten om allt som händer och sker.
Jag längtar och saknar. Du är i mina tankar, varje dag.

Älskade du, glöm aldrig att jag finns vid din sida. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta.


Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0