Sportlov (nästan)

En skoldag mellan 9.30 och 15.30 är vad jag har att genomlida innan jag går på ett välförtjänt och välbehövligt sportlov. Dessa första veckor har varit riktigt slitiga i skolan. Och slitigt blir det även efter lovet. Till och med under lovet måste jag tyvärr plugga, men jag känner mig betydligt mer motiverad till studier när jag tänker på att jag kan göra det framför en öppen spis, med hur mycket snö som helst utanför fönstret och en kopp varm choklad i min hand.
En talanalys, en jämförande essä om två tal och ett argumenterande tal är vad som ska knåpas ihop under nästkommande vecka. I can do it!

Dagens planer;
  • Skola
  • Träffa Anna
  • Sjunga med bror
  • Packa
  • Hålla mig vaken till cirkus 03.00 inatt, då vi beger oss norrut

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0