Min tisdag

Det känns som att jag har varit i farten all day, vilket resulterat i att jag nu sitter ihopkrupen i soffan under mitt täcke och mår sisodär.

Tränade som sagt på gymet i cirkus 2 timmar (kondition, armar, ben och stretcning). Sedan kilade jag hem en snabbis och vidare till Tessa. Där lagade vi kesoplättar som vi mumsade i oss till lunch. Vidare till Mälardalens högskola för lite information. Efter det mötte jag upp Anneli och Filippa, för en promenad och fik på Sylvia. Hann även med fika och lite plugg med Tessa.
Jag ska hoppa clinicen samt middagen ikväll. Istället blir det islam och top model. Kanske lyckas jag installera PS också, med lite hjälp (för tillfället går det s.k.i.t).

Tjing!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0