Min onsdag

Efter skolan begav jag mig en snabbis till studion, varefter jag stack till Anna. Min kväll har bestått av en promenad, matlagning, top model, skitsnack, naturgodis och en yttepyttedel plugg (dåligt amelie!!!). Men kvällen var helt klart värd allt "icke-plugg". Islam får vänta helt enkelt. Imorgon måste jag dock lära mig de där förbannade målstudiefrågorna. Hur ska jag hinna?

Jag tänker på dig varje dag. Saknar dig så att det gör ont.
Vi målade upp en dröm för våra ögon. Jag är rädd att den aldrig kommer att förverkligas.
Älskade du. Jag känner för dig. Älskade älskade du.

Vill du kommentera?
Postat av: -

<3

2009-02-11 @ 22:38:49
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-12 @ 00:09:21
URL: http://ccristin.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0