Irritation och längtan

Är det inte ruskigt irriterande när man gör iordning godaste kvällsmaten och inte känner ett jota av smaken?
Jag åt endast för att mätta hungern, vilket nästan aldrig händer annars (för då njuter jag ju av alla smaker!). Det enda jag känner smaken av är glass, tyvärr. Det är gott, men inte så värst nyttigt. Äsch, whatever - det är ju fredag.
Jag hatar att vara fökyld. Det känns som en dum propp täpper till och den sitter fast stenhårt. Nämnde jag att jag måste snyta mig en gång i minuten i princip? För trots att jag har en propp i snoken så rinner det all time.
Den dagen jag blir helt och hållet frisk så ska jag skrika ut min glädje. Då ska jag dansa nykter. Jag lovar.

Min bebislängtan har varit enorm de senaste dagarna. I vår ska två av mina kära vänner få smått, så jag tror det är anledningen. Förr tvivlade jag men inte längre. Jag ska bli mamma någongång, jag ska det bara.

Jag saknar min älsklingsA så att det gör ont. Imorgon får jag pussakramaluktamysa.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0