Dagens planer

  • Skola (inklusive ett argumenterande tal, blä)
  • En sväng till rekarne
  • Försöka hitta något att ha på mig under kvällen
  • Kyrkan
  • Förfest hos ia
  • 100-dagarsfest
En annorlunda torsdag helt enkelt.
Jag väljer att inte spekulera i hur jag kommer må imorgon, under veckans längsta skoldag. Som tur var är matten inställd, vilket betyder en liten sovmorgon i alla fall.

Roligast är nog att min förkylning bara blir värre och värre. Jag är alltså i toppform för några 7.0;or (yes I am fjortis) och höga klackar. Inte.

Vill du kommentera?
Postat av: Dress Like a Princess

Lycka till med talet :)

2009-02-26 @ 09:50:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0