Bilderna får tala för sig

Dagarna har varit underbara!
Bilturen upp gick förvånansvärt fort, dock kände jag mig som något väldigt ihoptryckt när vi väl var framme. Blä för bilturer.
Jag har ätit god mat, sovit ordentligt, åkt slalom (så mycket som var möjligt, då det var massa minusgrader varje dag. BRR), pluggat, kollat film, bastat, promenerat och bara varit.
Hemresan var dock hemsk. 7 långa timmar från Åre till Stockholm, sen panik när jag skulle försöka hitta till tåget som skulle ta mig till Eskilstuna. Stressigt blev det, men jag hann!
En förkylning (för vilken gång i ordningen denna vinter?) och halsont har jag också lyckats dra på mig.

Bilder har tagits och mer lär komma!










Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

¨Sååå fina bilder!! Skönt att du haft det bra, jobbigt med hemresan dock :( Hoppas vi kan ses snart! Puss

2009-02-19 @ 13:26:46
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

sv: BRa det haha, jättefina bilder verkligen !

2009-02-19 @ 17:13:20
URL: http://www.filippalund.se

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0