Annoying

Microvågsungen här hemma är kaputt. Irriterande.
Det är först när något sådant sker som man inser hur stor betydelse den faktiskt har.
Glad i hågen plockade jag fram en fryst kycklingpaj (jag vet, halvfabrikat men oh så gott) ur frysen. Sabla microjävel! Nu tillagas pajen i ugnen istället. Men snacka om skillnad på 3 minuter och 30 minuter. Bäst för pajen att den är god!

Sen tänkte jag bara meddela att mina benhinnor värker som sju svåra år. Please, inte igen!
Så det får bli lugnt för mina arma ben några dagar. På fredag ska jag och min modellagent (hihi) träna lite kärringjympa och förhoppningsvis har benen repat sig en aning tills dess.

Ps. "Dubbelfnutt" är betydligt charmigare än "y-biss", right?
Ps2. Den 7 mars är jag solist i Fors kyrka. Det känns som att jag inte sjungit på en evighet, äntligen!

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

Åh! Det låter jättemysigt! Jag slutar tidigt på fredag så jag hänkar självklart med på passet. Det är dags att börja träna nu igen efter en veckas sjukdom :D Har du något förslag på vad vi ska äta :)?

2009-02-02 @ 11:50:15
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Åh, ja! Det kan vi äta! Det åt jag och Jonas förra helgen och det blev skitgott :) Då ska vi äta det, mumma! Jag längtar redan haha. Jag kan visa dig hur jag göra kycklingen så du kan göra den hemma också, skitlätt och skitgott! :D

2009-02-02 @ 15:57:17
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Självklart kan vi vara hemma hos mig på fredag :)!

2009-02-02 @ 18:49:12
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0