090210

Det kanske bara är jag, men nog känns det som helg!?
Jag vaknade några minuter innan mitt mobilalarm ringde och nu har jag ätit frukost och filat lite på mitt CV. Snart ska jag traska ner till stan.

Mina planer för idag:
  • Gymträning
  • Plugg
  • Lunch hos Tessa (kesoplättar in my heart)
  • Till MDH för lite information samt seminarier
  • Fika med Annelivännen
  • Plugg
  • Hoppclinic
  • Middag på Grappa
Nu ska jag försöka ställa om min hjärna på att det faktiskt bara är tisdag än så länge.
Om 4 dagar sitter jag i en bil betydligt mer norrut, längtar lite!

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Tack för dagen, vännen min! Och tack för ytterligare hjälp med min blogg :) Ses snart igen! Puss

2009-02-10 @ 18:01:51
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0