kvällstjatter

Sitter återigen här, framför datorn. Baby är i åre och kommer vara där en vecka framöver. Saknar redan ihjäl mig! Nästa vecka har jag endast två arbetsdagar inbokade. Det känns konstigt, tomt i kalendern liksom. Jag har vant mig vid att jobba mycket helt enkelt. Det är roligt, utvecklande och jäkligt viktigt enligt mig. Erfarenheter är bra skit! Jag lägger mina pengar på hög, för i april tänker jag sitta på ett plan iväg härifrån!

Från det enda till det andra. Jag vill tatuera mig igen. Har lite funderingar på vad det kan tänkas att bli.
Jag ska ha ett nyårslöfte också. Ett hemligt sådant. På så vis behöver endast jag veta om jag misslyckas.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0