jag har insett att såren aldrig kommer att läka

Saknaden efter dig, min bästa vän.
Ångesten som jag själv skapade.

Jag hade förhoppningar om att jag en dag skulle lyckas lägga sorgen och skammen bakom mig. Att jag en dag skulle kunna gå vidare. Det kommer aldrig bli som jag hoppats. Istället kommer jag lära mig att leva med saknaden efter dig, min bästa vän. Och jag kommer tillslut att lära mig att leva med ångesten som jag själv skapade.

Vill du kommentera?
Postat av: Kim

Såja syster! Försök att lägga det som inte går att påverka bakom dig, hur svårt det än är, så att du kan leva frimodigt och fullt! Lev i dem goda minnena! Kramar

2009-12-12 @ 12:00:01
URL: http://kimbaung.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0