2009/2010

Vad jag planerade att göra under år 2009...

- gå en massa visningar och göra plåtningar
- gå på bal
- ta studenten (gah!)
- antingen börja plugga eller åka utomlands
- fylla 19 år
- försöker bli fri helt och hållet, från min mardröm

År 2009...


- kom jag igång med min träning igen, efter ett oerhört välbehövligt träningsförbud (under året blev det väl si och så med den. Perioder helt enkelt. Lite jogging, lite styrketräning, massa promenader...)
- åkte min älskade syster ner till Australien igen, efter en alldeles för kort visit här hemma
- pluggade jag allt jag kunde under min sista termin på gymnasiet
- minglade jag i underkläder på bröllopsmässan i stadshuset
- åkte jag skidor i Åre
- fyllde älsklingsA 1 år
- gick jag ut på en torsdag (100 dagars-fest!)
- blev jag återigen köttätare
- bytte jag efternamn till Baung
- gick jag på bal
- tog jag studenten!!!
- tog jag mitt efterlängtade körkort
- träffade jag min Mattias
- tillbringade jag 7 underbara dagar på ön Lefkas i Grekland
- sommarjobbade jag på ett äldreboende i strängnäs
- firades många födelsedagsbarn, ett av de var papi (50 bast!)
- fick jag reda på att min älskade syster var gravid
- insåg jag att jag växt ifrån ridningen, trots många försök till att bevisa motsatsen
- tatuerade jag mig igen
- lyckades jag vara alltför naiv och lurades på en stor summa pengar
- hade jag helt plötsligt 3 jobb (!)
- såg jag PINK för andra gången
- gick jag ut i stockholm (vilket inte imponerade på mig alls)
- fick världens finaste Ludde åka till de evigt gröna ängarna
- fyllde jag hela 19 år
- firade jag en annorlunda, men ack så underbar, julafton

Jahaja, allra sista dagen på år 2009. Det här året blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men ändå väldigt bra. Många upplevelser, både bra och dåliga. Jag hoppas att 2010 blir ett händelserikt år, med nya erfarenheter, resor, arbete och massa kärlek!


Vill du kommentera?
Postat av: Amanda

Hur gick det med pengarna förresten? Fick du tillbaka nåt?

2010-01-12 @ 16:25:38
URL: http://randomgorgeousness.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0