18 december

Vintern har verkligen kommit. Snön ligger kvar, det knastrar under skorna och man blir alldeles rosig om kinderna. Det känns att julen är på ingång. Fjärde advent på lördag, julafton på torsdag. Jag älskar verkligen julen. I år kommer jag jobba under decembers båda storhelger, vilket kommer kännas annorlunda. Men jag får umgås med människor jag tycker om och samtidigt tjäna pengar. En perfekt jul helt enkelt!

Mina lår har precis tinat upp, efter min rätt så korta promenad i snön. Kaffet är snart slut och nu sitter jag här och funderar på nyårslöften. Jag läser också om hur man ska vara en så bra kundvärd som möjligt. Idag är jag ledig, sen jobbar jag 9 dagar i rad. Januarilön, I want you!


Födelsedagsfest med en byracka, det är grejer det!

Vill du kommentera?
Postat av: Anneli

Fin bild! Du, när jobbar du på underhund? Puss <3

2009-12-18 @ 11:55:30
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Louise

vart jobbar du?<3

2009-12-18 @ 15:54:26

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0