15 december

I söndags insåg jag att det är väldigt osmart att äta en stor (och då menar jag verkligen stor, bautastor!). portion potatisgratäng, kycklingfilé och kantarellsås när man har 5 timmars arbete framför sig OCH om varit ute kvällen innan. Min första hela dag som 19åring spenderades på Telenor, i dimma. Som lite grädde på moset kunde jag inte heller lyfta min arm eftersom den värkte till tusen. Jäkla grisvaccin!

Igår blev en heldag med baby. American Pizza, "Luftslottet som sprängdes" och mys framför tvn med en skål glass. Sina lediga dagar ska man ta tillvara på. Idag är jag också fullkomligt ouppbokad. Sen har jag en hel del jobb framför mig.
Det är 16 dagar kvar på december månad. 12 av dessa dagar blir det hard work för min del. Jag kommer vara trött efteråt, men glad :)

'Cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0