12 december

Frukost på sängen (och en ruskigt god sådan!), fina presenter, en älskad familj. Och min födelsedag kunde inte börja på ett bättre sätt.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blippa på min nya mobil och försöka få lite ordning i mitt rum. Tårta ska hämtas, jag ska kolla på Eskilstunas vackraste luciatåg och därefter ska alkoholen in i kroppen. Ikväll tänker jag dansa tills fötterna värker!


Exakt 1 år sedan.


Vill du kommentera?
Postat av: Anneli, mamma till F&M

GRATTIS fina du!! Hoppas du får en fantastisk födelsedag och kväll! Hade ju såå gärna velat följa med till Fors, det vet du ju. Men som sagt så krockar det ju med limo-åkande och fotografering! PUSS o KRAM

2009-12-12 @ 16:10:00
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: maria uppsala

GRATTIS!!! hoppas din dag var superskön och roligt! jag hoppas verkligen vi ses snart! skulle vara jättekul!

2009-12-14 @ 19:31:23

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0