ett sår i hjärtat som aldrig kommer att läka

Jag saknar alla långa dagar i skolan. Minns du alla tjafs i klassrummet?
Jag saknar att somna bredvid dig. Minns du de långa, varma nätterna?
Jag saknar festerna. Minns du när jag råkade krossa ett vinglas över dig?
Jag saknar våra cykelturer. Minns du hur ful jag tyckte din hjälm var?
Jag saknar de intressen vi hade. Minns du när vi sjöng vår låt på avslutningen?
Jag saknar ditt hår. Minns du hur min plattång var prio ett när du kom till mig?
Jag saknar att inte bry mig om någonting. Minns du att mjukisar var det allra bästa?


Jag saknar våra dagar tillsammans. Minns du när vi var ett?

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

<33

2009-08-21 @ 23:53:30
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0