27 augusti

Idag har varit en bra dag.
Jag vaknade upp tillsammans med en underbar person. Jag har dansat tango, med en kavaljer i rullstol (allt går, bara man vill). Jag har funnits till för andra människor, som uppskattat min närvaro. Jag har promenerat med bra musik i öronen. Jag har känt mig fri, bakom ratten. Jag har sjungit falskt för mig själv.

Just nu ligger jag framför min kära dumburk, tuggar på lite fäboknäcke, är glad över att vara jag. Jag känner mig trött, på ett skönt sätt. Imorgon ska jag styrketräna med favoritsvägerskan och jobba. Livet är bra ibland helt enkelt.

I like you
I think I felt my heart skip a beat
I'm standing here and I can hardly breathe
You got me

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0