15 augusti

Mobilalarmet var ställt på 05.00, låter det inte ruskigt härligt? På en lördag dessutom. Idag blir det 10 timmars arbete, imorgon 8.

Sushimyset med svägerskan igår var underbart. Vi åt alldeles för mycket sushi (såklart?!), skrattade och pratade skit. Allt blev som planerat med andra ord. Den där maten är ett förjäkla bra påhitt må jag säga!

Nehe, nu beger jag mig ut i den kyliga morgonluften. Är det bara jag som anar höst?


Vad jag behöver för att starta dagen på bästa sätt.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

Nej du är inte ensam om att upptäcka hur höstigt det blivit! TRÅK! :/

2009-08-16 @ 22:14:05
Postat av: Anonym

Nej du är inte ensam om att upptäcka hur höstigt det blivit! TRÅK! :/

2009-08-16 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

Nej du är inte ensam om att upptäcka hur höstigt det blivit! TRÅK! :/

2009-08-16 @ 22:14:11

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0