vilken härlig dag

Vaknade betydligt tidigare än vad jag hade förväntat mig, men jag använde tiden på bästa sätt. Åt en god smoothie till frukost och skrev klart en reflektion om sikhismen. När det blev dags cyklade jag iväg till stallet och tog en skogstur på Luddisen.
Jag hade tänkt att jogga innan lunch, men balkongen lockade betydligt mer så jag satt ute i solen drygt en timme istället och läste en ny bok (inget jag ångrar). Lite färg fick jag till och med, lalalalaaa!

Jag och Sandra tryckte i oss varsin sallad till lunch på sylvia, varefter vi (läs Sandra, någon har ju inte körkort) bilen mot Kungsör. Där blev det lite ljusvisning, promenad och innebandyturnering.

Kvällen har gått åt till jogging, middag, slapp vid dumburken och mezeyoghurt :)

Vill du kommentera?
Postat av: Sandra

Tack för en väldigt trevlig eftermiddag :D

2009-04-05 @ 15:51:52
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0