Måndag

Det blev inget barnvaktande idag, ändrade planer alltså!

Nu sitter jag framför top model och filar mina små naglar. Jag har drygt 5 timmar att fördriva. Rummet behöver städas, lunch ska lagas, lite rörelse kanske kan genomföras. Men bäst av allt...SOLEN SKINER! Kanske blir det att endast sitta på balkongen för min del, vilket låter kind of ljuvligt. Allt det andra har jag ju tid för senare...någon gång...
Det är förövrigt ganska fascinerande hur vädret faktiskt kan variera här, i mitt lilla lagomland. Ena "vårdagen" snöar det och dagen efter är det så pass varmt att man kan sitta i bikini på balkongen. Men när jag tittar ut idag känns det som sommar, vilket gör mig glad :)

I eftermiddag blir det promenad och mys med Anneli och Flipp (och Angelica?) och ikväll ska jag tydligen leka modell samt bjuda på lite middag!

Vill du kommentera?
Postat av: Johanna

Sv; Okej, jodå det är bara med mig :)

2009-04-06 @ 09:48:33
URL: http://johannavk.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0