Snart påsklov

Jag längtar en aning.

Om två timmar sitter jag i skolan, våndas. Om två timmar är nervositeten ett faktum som når sin topp. Förhoppningsvis använder jag min penna, sorgligt vore väl annars. Snälla, låt mig lyckas svara på åtminstonde några frågor.
Om två timmar är det matteprov som gäller, håll tummarna för mig!

Om tre timmar kan jag andas ut. Då har jag endast en samhällskunskapslektion, en psykologilektion (med redovisning) och en religionslektion att genomlida.
Sen är det LOOOOOOOV!

Ikväll ska jag och tyzon ut på en joggingtur, perfekt början på en veckas ledighet!

Vill du kommentera?
Postat av: pethra

Det kommer gå bra! Jag håller tummarna. :)

2009-04-03 @ 08:33:05
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0