Skärtorsdag

Efter träningen och den goda middagen blev det lite ändrade planer. Två snälla herrar hämtade upp mig, varefter vi begav oss ut till Hållsta för att kika på FBK/HV71. Jag kollade med ett halvt öga, att måla naglarna föll mig mer i smaken. Jag blev dock ganska insatt under slutminutrarna. Jisses, vilken spänning. SM-guld till Färjestad - så värt!
Jag somnade som en stock när jag väl kommit hem.

Strax ska jag cykla ut till stallet för en liten tur i skogen på Luddemannen. Innan lunch blir det promenad med Agnes, long time no seen (minst sagt). Efter lunch var egentligen ett besök på slagstaglass inplanerat, men vädret lockar inte direkt för en glass.

Som den troende individen jag är, ska jag självklart upp till kyrkan idag. Det är faktiskt inte mycket som slår skärtorsdagsmässan i S:t Andreas kyrka. Kom dit vettja! Det lugn som infinner sig i min kropp under dessa speciella stunder tar jag mer än gärna tillvara på, om jag säger så.


Vill du kommentera?
Postat av: Julia - Nominera månadens blogg!

är det du i headern?

2009-04-09 @ 09:36:31
URL: http://jsomijulia.se

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0