planer förändras så lätt

Woho, matten var inställd!
Jag och byrackan stack ut på en promenad, för att locka fram min hunger. Väl hemma smakade det fint med köttfärssås (med massa grädde i, haha) och rödbetor, mumma! Snart ska jag hämta nästa jycke. Ska utföra dagens goda gärning genom att ta en prommis med Tyzon då ALarsson ligger sjuk i flunsan, stackarn.
Efter det blir det en sväng på stan - fika med hjärtevännen.
Innan ridningen ska jag dippa morötter och läsa min nya veckorevyn. Lite vardagslyx på tisdagskvällen alltså!

Cirkelgymet är avbokat, tyckte två promenader, cykling till stallet, ridning och cykling hem lät som tillräcklig motion för idag :)


Nu är jag trött på vinterblekheten. Sommar tack!

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

det enda jag vill - jimmy jansson :$

så himla bra!

2009-04-14 @ 16:36:19
URL: http://blame.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0