påsklov

Nu njuter jag, lov är lovely!

Efter den olagligt långa skoldagen blev det lite övningskörning, varefter jag stack ut på en joggingtur. 25 minuter med byrackan Tyzon och 15 minuter för mig själv. 40 hela minuter, jag är ganska duktig i alla fall. Den sista kilometern sprang jag på ren järnvilja, höll ett bra tempo och var härligt slut efteråt. Det tål att sägas många gånger, men jogging är verkligen underskattat!

Nu har jag nyss mumsat i mig morötter och dip, hur gott? Kvällen blir lugn, med min älskade dumburk. Det blir antagligen sängen inte allt för sent, då jag ska upp tidigt imorgonbitti och rida!

Vill du kommentera?
Postat av: pethra

Härligt med lov baby! Passa på att slappna av och njut av tillvaron nu. Love you! Puss

2009-04-03 @ 19:33:22
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0