När alla andra sover...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter? Amelie Karin Maria
Beroende av? Mezeyoghurt
Vad behöver du mest just nu? Motivation till plugg
Hur imponerar man på dig? Genom att ha en sjujävla självkänsla och ett självförtroende som heter duga
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ibland
Äger du några converse? Nej
Nästa mål i ditt liv? Studenten 
Antal timmar sömn inatt? 8, precis lagom
När mår du bra? När jag får spendera tid med människor jag älskar
Hur känner du dig nu? Lite småseg
Vad saknar du? Fler andningspauser
Favoritdryck på morgonen? Vatten, kaffe när jag orkar göra
Vad är det värsta du vet? Dagens sjuka kroppsideal
Vad längtar du till? STUDENTEN!!!
Om ett år? Pluggar, jobbar eller reser jag (vem vet vad?)
När grät du senast? Igår, framför "Spårlöst"
Vill du ha barn? JA!
Hur vig är du? Inte det minsta (men jag kan gå ner i spagat (nästan) med lite aussie i kroppen)
Vilken är din favoritglass? Slagstaglass of course

Vill du kommentera?
Postat av: Johan

Hehe, nej. Så bittert att andra och tredje boken blir serier. Hoppas verkligen att de serierna blir i samma klass!

2009-04-21 @ 08:20:48
URL: http://hermanssson.blogg.se/
Postat av: sara

åh, det var nära för mig med till tårar framför spårlöst!

2009-04-21 @ 09:33:53
URL: http://saramarieisabellas.blogg.se/
Postat av: Anneli

Grät också till "spårlöst" speciellt när Sofia träffade sin mamma! Grät även till "sjukhuset" av en förlossning!

2009-04-21 @ 17:18:42
URL: http://annie87.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0