Lite babbel

Ett mål - jag vill känna mig någorlunda nöjd över mig själv när jag går på balen och när jag springer ut skrikandes/sjungandes den 6;e juli. Under dessa dagar tänker jag inte tillåta någon form av ångest, jag tänker vara glad över mitt liv. Jag ska känna mig stolt.

När jag någon dag känner mig motiverad att utmana lite, förändra mitt liv så kommer det ske. Det lovar jag mig själv. Men just nu känner jag bara för att genomlida två månader som gymnasiestuderande. Tiden räcker ju knappt till åt något annat.

Hursomhelst. Jag hade ju tänkt träna cirkelgym idag, men kroppen sa strängt nej. Så jag sov i 45 minuter istället, man ska inte underskatta fenomenet powernap. Ljuvligt. Vaknade av att Anna frågade om jag ville med på en promenad och javisst (inte alls som cirkelgym, men motion!). Dryga timmen var vi ute i det soliga, men ganska kyliga, vädret. Vi åt middag tillsammans varefter jag cyklade iväg till stallet.
Nu ligger jag här hemma och är alldeles för mätt. Usch.

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0