långfredag

Efter en dryg timme ute på gården börjar man lätt längta...

Jag och syster, sommaren 08

Trots ganska kalla vindar var det hur mysigt som helst att förena nytta med nöje ute i solskenet. Jag försökte göra min bleka rygg lite mindre blek och pluggade under tiden. Nu ligger jag dock i sängen och funderar på att ta en liten powernap.

Hittills idag har jag hunnit med en långpromenad, sväng på stan och fika med Totte :)
Senare blir det nog en till promenad, för att fördriva tiden fram till den (förhoppningsvis) goda middagen. Förövrigt så tycker jag att man borde kalla den "speciella" maten under våra högtider för  endast -bord, eller hur? För det är ju ändå samma mat under påsken, julen och midsommar. Lite prinskorv, lite ägg, köttbullar, potatis, sill...

Vill du kommentera?
Postat av: Johanna

Glad påsk gumman :)

2009-04-10 @ 15:49:47
URL: http://johannavk.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0