Jag får skylla mig själv

En läkerolask senare. Min magen lär börja sina mysiga protester lagom tills jag ska sova. Men ack så gott det var, men ack så mycket tillsatser och skit. Men ändå, ack så gott.

Därför får jag passa på att röra mig, när magen är en aning beskedligare i alla fall. Lite jogging behövs och det endast för att jag har för mycket träningsvärk, ett cirkelgympass pallar jag inte idag helt enkelt. Att spänna vänsterarmen i en hel timme sätter lätt sina spår om jag säger så. Lyckades knappt ta ur nycklarna ur jackfickan liksom. Haha!

Bal- och studentklänning är hämtade, galet nära nu. Sen har jag tagit ytterligare ett steg i rätt riktning. You go Amelie!


Haha, 40 minuters jogging och nu är andra läkerolasken snart slut den också.
Mörk choklad, morötter+dip och te ska få göra min onsdagskväll. Vardagslyx.

Vill du kommentera?
Postat av: Stephan Söderberg

Men kom ihåg, Läkerol är inte godis ;)

2009-04-22 @ 21:52:36
URL: http://myinfotainment.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0