helg

Jag fick VG på mitt senaste matteprov, vilket betyder att jag slipper skriva nationella (om jag inte skriver uruselt på nästa prov). Woho!
Nu är det helg. Min kommer bestå utav tre (!) värdpass, lite barnvaktande och plugg. Nyss kändes det som att det hade lugnat ner sig i skolan, men icke. Nu staplas provexaminationerreflektioneryounameit på hög. 49 dagar kvar, jag längtar lite.

Ikväll ska jag vara världens tråkigaste, alltså spendera tid hemma med familjen.

Det är skönt att vissa förstår och accepterar mig precis som den jag är.

Vill du kommentera?
Postat av: Tessa.

Du är verkligen inte världens tråkigaste som är hemma med din familj. Synnerligen så tycker nog inte din familj det som får ha dig som sällskap hemma. Passa på att njuta medan du är ledig! Samla krafter så du orkar de sista 49 dagarna kvar i skolan. Och föresten, grattis till ditt VG! Duktiga du!

2009-04-17 @ 19:57:19
URL: http://avaritia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0