Godmorgon!

Frukost måste väl vara dagens bästa mål? Mums!
Idag hade jag planerat att sova ganska länge, som ett resultat av att jag höll mig vaken till midnatt som var. Men kl 8 ville min kropp inte ligga och dra sig längre, så nu är jag uppe! Har redan hunnit börja lite smått med att städa mitt rum, som resten av förmiddagen ska gå åt till har jag tänkt.
Efter lunch ska jag ner till friskan och värda, därefter blir det middag, skitsnack och mys hemma hos Tessa!

Jag drömde förövrigt en helkonstig dröm inatt. Jag fick IG på en uppsats och det var som att hela min värld rasade. Jag grät floder. What liksom?

Vill du kommentera?
Postat av: FILIPPA

sv: Tack söta rara underbara : )

det kommer jag göra nu !!

2009-04-05 @ 20:45:00
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: Jenny

Kolla in min shopping!



Kommentera gärna, om du har tid =)



P.S Din blogg är assnygg! =D

2009-04-05 @ 20:49:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0