Frågan är...

...hur man kan utsätta sin kropp för massa skit, när man så väl vet vad den behöver?

Idag blev jag intervjuad. Idag blottade jag mitt inre, för en nära vän. Jag berättade om mitt sargade förlutna, mitt sargade liv än idag. Vissa dagar ljuger jag för mig själv, får för mig att jag är fri från allt vad ångest är. Lyckligtvis hinner alltid verkligheten och sanningen ikapp mig. Dock är de där dagarna, då jag ljuger, underbara. Ibland hatar jag verkligheten.


Och när jag ser den värld jag lever i
Ett litet barn som ropar inuti
För alla har vi röster av behov
En längtan att bli älskad och betrodd

Vill du kommentera?
Postat av: agnes

i love you!

2009-04-26 @ 20:59:17
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0