Det är så förbannat svårt

Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Vet inte vad jag behöver göra för att allt ska bli bra.
För tillfället håller jag alla mina tummar, hoppas att jag får åka iväg härifrån.
Jag behöver bort, långt bort.
Mest av allt behöver jag andas.
Men andning finns det ingen tid till. Inte just nu.
Jag försöker, så gott det går, att se framåt.
"Bara" 37 dagar kvar.
Det kokar inuti mig. Frustration.

Kanske är jag egoistisk. Men jag orkar inte mer.

Nu är jag nog världens sämsta barnbarn också.

Vill du kommentera?
Postat av: Johanna

Kul att höra! :) men en frukt på kvällen dör du nog inte av ;)

2009-04-29 @ 10:12:26
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Amelie!



Du är ju toppen. Kom ihåg det! En jättehärlig tjej som är omtyckt, älskad och uppskattad just för att du är den du är. Det innebär att du är okej även om du råkar göra "fel", göra bort dig, säga ngt dumt eller är allmänt knasig. Du är bra och viktig. Härligt med studenten snart. Allt väl till dig.



Kramar

Helena

2009-04-29 @ 18:27:11

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0