Snabb uppdatering

Jag får verkligen inte in allt i huvudet. Blä för muntliga examinationer. Blä blä blä.
Snart ska jag fylla på magen med lite middag, sen blir det ännu mera EUskit, resten av denna dag kommer det vara min sysselsättning. Jippe! inte. Imorgon 14.30 kan jag andas ut. Antingen (och förmodligen) har det gått åt helvete, eller så presterade jag hyfsat.

Jag känner att ångesten lurar runt hörnet. Jag försöker vara så mentalt förberedd som är möjligt. Jag vill inte detta. Tack alla ni som försöker förstå. Tack, ni är guld!


Vill du kommentera?
Postat av: milla / hälsofreak

å tack ska du ha! :o) Hoppas det gått bra med pluggandet, ibland suger det verkligen att plugga... man får försöka se det positiva i det då, att man utvecklas och lär sig :o) kram!

2008-09-30 @ 18:31:15
URL: http://halsofreak.blogg.se/
Postat av: natalie

lycka till imorgon:D

2008-09-30 @ 19:18:29
URL: http://www.ostroe.blogspot.com

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0