Impulsivt spontant

Sandra drog med mig och Ida på ett impulsivt spontanbesök till Tuna Park. Perfekt break i pluggandet. Jag hade inte planerat att shoppa något, men tji fick jag. En senapsgul tunika, inflyttningspresenter, födelsedagspresent, två par leggins, ett linne och ett par skor (love them!) kom jag hem med. Ojsan hoppsan - "hon som skulle hålla i pengarna", hehe. Har ni tur lägger jag kanske upp bilder på mina fynd senare ;)

Nu har vi myst framför idol med latte, mörk choklad och frukt :) Nu blir det mer tv, lite plugg och sen välbehövlig sömn!


Vill du kommentera?
Postat av: Sandra

Det var trevligt att träffas en stund och att få träffa din syster :)

2008-10-01 @ 13:19:18
URL: http://ungsambo.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0