Holland

Innan vi skulle gå på planet i måndags kallsvettades jag. Fysatiken vad nervös jag var, men flygresan gick (över förväntan) riktigt bra.
Jag har haft det trevligt i Holland. Det har blivit många mil promenader hit och dit, knark vart än man såg, världens godaste philadelphiaost och jäkligt många cyklister.
Att dela med en massa människor gav mig en förkylning och jag hatar det.
Hela veckan har jag längtat hem och äntligen är jag hemma. Det var en otroligt skön känsla att kliva av planet på arlanda om vi säger så.
Jag var en av de få, i klassen, som inte drack en enda droppe alkohol under resans gång. Jo tjena, skolans "drogpolicy" följdes till punkt och pricka. No way. Jag är förbannad över det, riktigt jäkla förbannad.

Nu ska jag läsa igenom alla 396 blogginlägg som jag har missat, sen sova. För imorgon är det jag som är StudioLejons ansikte utåt :)


Vill du kommentera?
Postat av: Ia

Kul att du hade det trevligt i alla fall! Riktigt synd dock att du skulle behöva åka på en sådan förkylning :(

2008-09-28 @ 11:04:08
URL: http://mariahh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0