Full rulle

Tog som sagt tåget mot Strängnäs vid lunchtid. För det första hittade jag inte till kyrkan (jag erkänner, jag har sämst lokalsinne när det gäller andra städer än mitt älskade E-tuna) och för det andra tog det omkring 30 minuter för mig att hitta min styrelse (efter att jag äntligen hittat till kyrkan). Jag fann dom i en liten röd stuga invid den stooora kyrkan, haha. Efter en timmes diskuterande och diverse beslutsfattande åt vi lunch i form av linsgryta (helt okej, men inget slår pappas linssoppa!). Mötet blev avklarat betydligt tidigare än vad vi planerat, så jag traskade lite i gamla stan och insåg då att Strängnäs är en riktigt mysig plats, (I like) och sedan vidare till farmor. Det blev minst sagt en snabbvisit, men jag hann med både kaffe och lite prat (fick även med mig ett par skor hem, tack farmor!).
Jag trodde att jag hade god marginal att hinna med tåget hem, men icke sa nicke. Jag kutade (det kändes som det snabbaste jag någonsin sprungit ungefär) och hann precis med tåget hem. Tack som fan för att jag har rätt så god kondition, för jag slapp sitta och flåsa i det fullproppade tåget på vägen hem.

Det blev full rulle i Strängnäs, minst sagt!

Nu är det 3 timmar och 20 minuter kvar, sen smäller det. Jag är laddad till tusen!
Tills dess ska jag packa det allra sista, raka benen och äta middag. Jag bloggar mer ikväll!

Vill du kommentera?

Här kan du kommentera:

namn
Remember me?

mejladress (visas inte för någon)

blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0